O perspectivă stratificată și speculativă a unor narațiuni ale conviețuiriiCLOACA. Și bărbații plâng câteodatăIdentificareTeatruIdentificareEnescu pe scena muzicii alternative din BucureștiActualitateaEnescu pe scena muzicii alternative din BucureștiVârsta: 20 de ani. Îmi place Shakespeare?TeatruVârsta: 20 de ani. Îmi place Shakespeare?Vârsta: 20 de ani. Îmi place Shakespeare? (II)TeatruVârsta: 20 de ani. Îmi place Shakespeare? (II)Billy Șchiopul sau A fost odată în IrlandaTeatruBilly Șchiopul sau A fost odată în IrlandaO instalație artistică despre memorie, libertate și dialog între generațiiArta plasticaO instalație artistică despre memorie, libertate și dialog între generațiiCum e răsplătită performanțaTeatruCum e răsplătită performanțaNorii lui Hamlet – o veghe între viață și memorie, sub semnul teatrului lui Eugenio BarbaTeatruNorii lui Hamlet – o veghe între viață și memorie, sub semnul teatrului lui Eugenio BarbaȘoapte de cenușă și lumină: sufletul UcraineiTeatruȘoapte de cenușă și lumină: sufletul UcraineiHamlet liber. La început n-a fost CuvântulTeatruHamlet liber. La început n-a fost CuvântulUn bilet la teatru, vă rog!TeatruUn bilet la teatru, vă rog!„Dincolo de ieri” și un azi plin de descopeririActualitatea„Dincolo de ieri” și un azi plin de descopeririCântă florile?ActualitateaCântă florile?„Elveția nu există”Actualitatea„Elveția nu există”Mountainhead – un film-catastrofă întors pe dosCronică de filmMountainhead – un film-catastrofă întors pe dosFestivalul și cele trei mari gusturi ale publiculuiSpectacol, TeatruFestivalul și cele trei mari gusturi ale publiculuiC(H)OEURS. Inimi și voci în mișcare, confruntare și continuă explorareSpectacolC(H)OEURS. Inimi și voci în mișcare, confruntare și continuă explorareGrenzenlösigkeit/ Nemărginire. Când amintirea traumei rescrie codul de înțelegere a sineluiSpectacol, TeatruGrenzenlösigkeit/ Nemărginire. Când amintirea traumei rescrie codul de înțelegere a sineluiRuine cu sufletInvitațiiRuine cu sufletO moștenire ascunsă. Patrimoniul sefard din București și ecoul unei istorii uitateActualitateaO moștenire ascunsă. Patrimoniul sefard din București și ecoul unei istorii uitateGeorgia. Despre tradiție, limbă și modernitateInvitațiiGeorgia. Despre tradiție, limbă și modernitateDeschidere, varietate, îndrăzneală, experimentTeatruDeschidere, varietate, îndrăzneală, experimentBalcanicul, un nostalgic după bogățiile pierduteActualitateaBalcanicul, un nostalgic după bogățiile pierduteO selecție pe sprânceanăTeatruO selecție pe sprânceanăPeriplu la românii din BalcaniMetaculturaPeriplu la românii din BalcaniFestivalul Shakespeare la treizeci de aniTeatruFestivalul Shakespeare la treizeci de aniExpoziția „Silviu Purcărete – 50 de ani de teatru” și albumul „Infinite metamorfoze”ActualitateaExpoziția „Silviu Purcărete – 50 de ani de teatru” și albumul „Infinite metamorfoze”Lumea se răstoarnă. Doar pentru o vreme…TeatruLumea se răstoarnă. Doar pentru o vreme…W SPOTLIGHT – arta vizuală la feminin, în lumina reflectoarelorActualitatea, Arte, Comunicate de presăW SPOTLIGHT – arta vizuală la feminin, în lumina reflectoarelorPersonaje feminine din „Cămașa în carouri”CartePersonaje feminine din „Cămașa în carouri”Numele mari se formează cu LitereInvitațiiNumele mari se formează cu LitereCELULAR pentru generația Z și MillennialsInvitații, TeatruCELULAR pentru generația Z și Millennials„În fiecare weekend se întîmplă cîte ceva pentru orădeni și pentru turiști”Teatru„În fiecare weekend se întîmplă cîte ceva pentru orădeni și pentru turiști”FITO, o formulă de succesTeatruFITO, o formulă de succesPortret al artistului la tinerețe – episodul 2PortretePortret al artistului la tinerețe – episodul 2Mini-turneu București-Timișoara-Brașov: SONGS WITHOUT BORDERS, folk jazz cameral cu Lucian Ban, Sarah Murcia, Mat ManeriActualitateaMini-turneu București-Timișoara-Brașov: SONGS WITHOUT BORDERS, folk jazz cameral cu Lucian Ban, Sarah Murcia, Mat ManeriPe drumTeatruPe drumAgendă aglomeratăTeatruAgendă aglomeratăConferințele Operei Naționale BucureștiActualitatea, Eveniment, InvitațiiConferințele Operei Naționale BucureștiPro și contra, dar cu oameniTeatruPro și contra, dar cu oameniE timpul să ne scufundăm în petrecereTeatruE timpul să ne scufundăm în petrecereOldies but goldies în Festivalul Național de TeatruTeatruOldies but goldies în Festivalul Național de TeatruPentru teatrul de mâine. Festivalul Național de Teatru, ediția XXXIITeatruPentru teatrul de mâine. Festivalul Național de Teatru, ediția XXXIIScriitorul Alexandru Lamba: „Momentele cele mai rele sunt începutul unui text pe foaia goală și sfârșitul sărbătorilor de iarnă.”LiteraturăScriitorul Alexandru Lamba: „Momentele cele mai rele sunt începutul unui text pe foaia goală și sfârșitul sărbătorilor de iarnă.”„A-ți scrie și a-ți regiza propriile texte nu e varianta ideală”Teatru„A-ți scrie și a-ți regiza propriile texte nu e varianta ideală”Peca Ștefan sau flexibilitatea autorului dramaticTeatruPeca Ștefan sau flexibilitatea autorului dramatic Dă clic pentru a partaja pe Facebook(Se deschide într-o fereastră nouă) Facebook Dă clic pentru partajare pe WhatsApp(Se deschide într-o fereastră nouă) WhatsApp Dă clic pentru a imprima(Se deschide într-o fereastră nouă) Imprimare
Enescu pe scena muzicii alternative din BucureștiActualitateaEnescu pe scena muzicii alternative din București
O instalație artistică despre memorie, libertate și dialog între generațiiArta plasticaO instalație artistică despre memorie, libertate și dialog între generații
Norii lui Hamlet – o veghe între viață și memorie, sub semnul teatrului lui Eugenio BarbaTeatruNorii lui Hamlet – o veghe între viață și memorie, sub semnul teatrului lui Eugenio Barba
„Dincolo de ieri” și un azi plin de descopeririActualitatea„Dincolo de ieri” și un azi plin de descoperiri
Mountainhead – un film-catastrofă întors pe dosCronică de filmMountainhead – un film-catastrofă întors pe dos
Festivalul și cele trei mari gusturi ale publiculuiSpectacol, TeatruFestivalul și cele trei mari gusturi ale publicului
C(H)OEURS. Inimi și voci în mișcare, confruntare și continuă explorareSpectacolC(H)OEURS. Inimi și voci în mișcare, confruntare și continuă explorare
Grenzenlösigkeit/ Nemărginire. Când amintirea traumei rescrie codul de înțelegere a sineluiSpectacol, TeatruGrenzenlösigkeit/ Nemărginire. Când amintirea traumei rescrie codul de înțelegere a sinelui
O moștenire ascunsă. Patrimoniul sefard din București și ecoul unei istorii uitateActualitateaO moștenire ascunsă. Patrimoniul sefard din București și ecoul unei istorii uitate
Georgia. Despre tradiție, limbă și modernitateInvitațiiGeorgia. Despre tradiție, limbă și modernitate
Balcanicul, un nostalgic după bogățiile pierduteActualitateaBalcanicul, un nostalgic după bogățiile pierdute
Expoziția „Silviu Purcărete – 50 de ani de teatru” și albumul „Infinite metamorfoze”ActualitateaExpoziția „Silviu Purcărete – 50 de ani de teatru” și albumul „Infinite metamorfoze”
W SPOTLIGHT – arta vizuală la feminin, în lumina reflectoarelorActualitatea, Arte, Comunicate de presăW SPOTLIGHT – arta vizuală la feminin, în lumina reflectoarelor
„În fiecare weekend se întîmplă cîte ceva pentru orădeni și pentru turiști”Teatru„În fiecare weekend se întîmplă cîte ceva pentru orădeni și pentru turiști”
Mini-turneu București-Timișoara-Brașov: SONGS WITHOUT BORDERS, folk jazz cameral cu Lucian Ban, Sarah Murcia, Mat ManeriActualitateaMini-turneu București-Timișoara-Brașov: SONGS WITHOUT BORDERS, folk jazz cameral cu Lucian Ban, Sarah Murcia, Mat Maneri
Conferințele Operei Naționale BucureștiActualitatea, Eveniment, InvitațiiConferințele Operei Naționale București
Oldies but goldies în Festivalul Național de TeatruTeatruOldies but goldies în Festivalul Național de Teatru
Pentru teatrul de mâine. Festivalul Național de Teatru, ediția XXXIITeatruPentru teatrul de mâine. Festivalul Național de Teatru, ediția XXXII
Scriitorul Alexandru Lamba: „Momentele cele mai rele sunt începutul unui text pe foaia goală și sfârșitul sărbătorilor de iarnă.”LiteraturăScriitorul Alexandru Lamba: „Momentele cele mai rele sunt începutul unui text pe foaia goală și sfârșitul sărbătorilor de iarnă.”
„A-ți scrie și a-ți regiza propriile texte nu e varianta ideală”Teatru„A-ți scrie și a-ți regiza propriile texte nu e varianta ideală”
Peca Ștefan sau flexibilitatea autorului dramaticTeatruPeca Ștefan sau flexibilitatea autorului dramatic